Asfur keyfimin-kahyasi-misin ilerliyor ama yavaş yavaş ilk doğum olduğu için böyle olduğunu söylediler. Birde evde 3 günde çekmem gereken sancıyı burda çektiğim için yavaş ilerleyeceğini söylediler ama iyiyim çok şükür. Suyum hiç gelmedi o kadar muayene ettiler
Asfur deletedmom43191 iyiyim çok şükür topun üstünden inmiyorum yordu baya. Sancılar düzenli gelmeye başladı saat 2 de tekrar açıklık bakılacak inşallah güzel haberler alırım
NNewbabyy Asfur Ne durumdasın inşallah güzel sonuçlanmıştır sağlıkla kavuşmuşsunuzdur. Bunu yazmak için belki geçtir ama bende ilk dogumumda suni sancı aldım ve çok uzun sürdü doğum ama hiç travma olmadı sancıyı unuttum bile herşey gelip geçiyor 🌸
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 sabahtan beri adet ağrısı gibi değişik bişey var süresini takip edemiyorum
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 Artmadı ama kaşıktan belden bacaktan çok kötü ediyor beni Dk aralığı varsa bile Ayırt edemiyorum bacaklarımda çok agriyo çünkü 🫠🥹bide haraket azalması var
deletedmom43191 keyfimin-kahyasi-misin ee doktor bisey demiyomu sana ne zamana kadar böyle devam etcek
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 Doktora gidemedim ki en son da randevu yoktu acile gittim onlarda düzenli sancı Su gelişi olunca gel dedi🙄🙄malum bayram tatili 🫠
deletedmom43191 keyfimin-kahyasi-misin bayram tatili var diye millet evde mi doğursun öyle birsey mi olur ya sen acilden dogumhaneye giriş yap bence
Asfur @NNewbabyy sultanlar @Eliffyamann @keyfimin-kahyasi-misin @deletedmom43191 Maalesef doğum süreci kötü geçti. Bebeğim kanala yanlış pozisyonda girdiği için çok uzun süren bekleyişin ardından dün gece sezaryen oldum. Şu an hafiften ağrılarım var ama elhamdulillah ikimiz de iyiyiz sağlıklıyız🥰
deletedmom43191 Asfur maşallah olsun canım sağlıkla kavustun ya gerisi hiç önemli değil rabbim daha iyi etsin 😍😍
sultanlar Asfur çok şükür sende kurtuldun , Rabbim sağlıklı sıhhatli bir ömür versin🤲🏻şimdi sırası bol su içme bol bol emzirme var benim sütüm 3. Gün geldi . Süt gelmez diye korkma, gelecek merak etme sürekli 2 saatte bir emzir sarılık olmasın.😘😘😘