deletedmom43191 Asfur maşallah olsun canım sağlıkla kavustun ya gerisi hiç önemli değil rabbim daha iyi etsin 😍😍
sultanlar Asfur çok şükür sende kurtuldun , Rabbim sağlıklı sıhhatli bir ömür versin🤲🏻şimdi sırası bol su içme bol bol emzirme var benim sütüm 3. Gün geldi . Süt gelmez diye korkma, gelecek merak etme sürekli 2 saatte bir emzir sarılık olmasın.😘😘😘
Eliffyamann Asfur hayırlı olsun canım benim mis kokuluna kavuştun bende seni takip ediyordum sevindim kavuşmana 💓
Asfur @NNewbabyy @Eliffyamann @sultanlar @keyfimin-kahyasi-misin @deletedmom43191 Allah hepinizden razı olsun kızlar darısı bekleyenlerin başına olsun ama kolayından olsun inşallah. Çok şükür o kadar ağrı çekmenin mükafatı olarak ilk emzirmede sütüm geldi ama şöyle bir problemim var. Kesi yerinden çok gaz sancısı çekiyorum omuzlarıma kadar ağrıyor. Büyük tuvaletimi de henüz yapamadım. Kimyon yürüyüş kayısı aklıma ne gelirse yapıyorum ama pek faydasını görmüyorum. Bana önereceğiniz bir şey var mı?
sultanlar Asfur benim normal doğum ama kesi atılmadığı için yırtıklarım oldu kabız olmamam gerekiyor ekmek karbonhidrat yemiyorum sende yeme kesinlikle, bol yeşillik ye süt için Kabız olmamak içinde suyu sıcağa yakın ılık iç Beyaz kuru dut hoşafı iç dutlarıda ye 😘😘😘
NNewbabyy Asfur bi ilaç var doktor ondan yazmıştı hastaneden çıkarken o çok rahatlatmıştı Duphalac şurup
sylvia Asfur Ben henüz doğumu tecrübe edemedim ama arkadaşıma sezaryen sonrası tuvalete çıkması için bekunis vermisti hemşireler. O da tuvalete çıkamamıştı. Belki sana da verirler gelmezse, çünkü bu şekilde çıkarmıyorlar. İnşallah hemencik iyileşip evine dönersin yavrunla. Allah uzun sağlıklı ömür versin sizlere 🥹🙏🏻
NNewbabyy Asfur Beni baya rahatlatmıştı inşallah sende faydasını görürsün ne kadar sürede bir içtiğimi hatırlamıyorum eczaneden bilgi alırsın
Asfur NNewbabyy sağolsun ebeler bana biraz vermişti ama eşime de aldırdım çok şükür çıkabildim çok şükür Allah razı olsun canımsın
Asfur sylvia duphalac diye şurup var önce 10 cc işe yaramayınca 15 cc daha aldım sonuç temiz ohhh çok şükür ya. Duan için de çok teşekkür ederim Allah razı olsun kardeşim 🌺🥰