Ya ne kadar kötü niyetlisiniz yani ben onun kötü manada söylemedim ne olacağını bilsin ben söylesem ne söylemesem sonuçta bu insan doğurmayacak mı arkadaş ben de aynı şeyden geçtim ben de öyle dogurdum diye onu doğuracağı anlamına gelmiyor ben acı çektim diye acı çekecek diye bir şey yok herkes kendi yaşadıklarını söylüyor burada kişi kendinden bilir Bilgilendirmeye çalışıyorum zaten arkadaş korksa çekinecek bir şey olsa böyle bir şey yazmaz buraya değil mi