Asfur 41+1 deyim. Kontrol için acile geldim yatış verdiler ama hiç açılmam sancım yokmuş. 18.45 te vajinal yolla suni sancı verdiler takmadan önce muayene ettiler 1 cm olmuş açılma. Dualarınızı eksik etmeyin hızlıca bebeğime kavuşayım inşallah 🥰🥹
Sibel_Aydin61 Sağ sağlim kucağına al canım Rabbim yardımcı. Olsun suni sancı ben çok çektim inşallah sen öyle olmazsın benim suyum gelmişti sancım yoktu 4 cm açılma olmazına rağmen suni sancı verdiler çok çektim
Basakmustafa Sibel_Aydin61 şu an doğumda ve suni sancı verilmiş bu bilgiyi vermeseniz de olurdu 😢 Onu korkutmaktan başka bir işi yaramaz çünkü 😢 Bana da suni sancı verilmişti bir önceki gebeliğimde güzel ilerlemişti sürecim canım. Çabuk sonuçlanmıştı süreç ☺️
Sibel_Aydin61 nevaneva hayır ilk doğumumdu şuan ikinci doğumuma hazırlanıyorum Gece 1.30 da girdim öğlen 12.50 de kızımı kucağıma aldım. Benim doğumum çok zor geçti herkesin öyle olucak diye bişey yok aşkım normal doğurdum inşallah bu seferde normal doğurum o heycan o duygu her şeye değer ❤️
Sibel_Aydin61 Asfur İNŞALLAH dediğim gibi benim öyle oldu diye sizin öyle olucak diye bişey yok korkmana hiçççç grk yok herşeye değer bir mucizen geliyor sadece güzel düşün onun kucağına aldıışını koklayışını 🥹
Asfur deletedmom43191 23 te açıklık kontrolü yapılacak o zaman daha iyi anlaşılır durum. Nst de sancı görünüyor ama Allah var ben pek hissetmiyorum
Asfur Basakmustafa etkilenmemeye çalışıyorum diyelim 🤣 bende çok olumlu hissediyorum inşallah benimki de güzel ilerler amiinnn
Sibel_Aydin61 Basakmustafa hastaneden hastaneye değişiyor tabbi ben burda çok gördüm pozitif çıkan suni sancıyla tabbikide istemem kötü olsun kötü anlamda söylemedim zaten RABBİM hepimizi sağ aağlim bir nefesde doğurmayı nasip eylesin 🤲🏻 Ne iyi ne kötü sonuç o koku o bakış o duygu herşeye değer zaten
Basakmustafa Asfur amiiin inşallah 🙏🏽 Emin olun normal sancıyla aynı ikisinde de son anda her şey olup bitiyor sonrası bebişinizle sağlıklı bir ömür inşallah ☺️♥️
Birbenbirbebek Asfur sakin kal bol bol hareket et 🥹 en önemlisi sakinliği koruyup güzel nefes alıp güzel güzel hareket etmek hemencecik sağlıkla doğar inşallah su gibi 🥹🥹🥰❤️🙏
Asfur Birbenbirbebek nst ye bağlayıp duruyorlar valla onun harici oturamıyorum artık zaten kasığımda baskı hissediyorum bebek başı aşağı inmiş