Merhaba kızlar ben geçen haziran ayında kimyasal gebelik yaşadım adet tarihimden 5 gün geçti erken gebelik testi ile öğrendim fakat adet tarihimin geçmesini beklemiştim daha sonra lekelenme gelince doktora gittim doktor ultrasonla keseyi göremedi kan değeri 1000 altında çıktığı için kimyasal gebelik olduğunu söyledi o gün kanamam devam etti yoğun bir şekilde sancı ile birlikte akşamına bebeğe benzer et parçası düşürdüm akşamına acile gittim alttan muayene ettiler ve eğer içeride parça kalma durumunda zehirleme yapabileceğini kürtajla alınabileceğini öğrendim ama kendisi düştüğü için buna gerek kalmamıştı daha sonra 1 hafta kanamam devam etti size tavsiyem gidip muayene ettirmeniz