Betars lekelenmem olunca alttan muayene etmişlerdi kanamam artmıştı yatış yaptılar betam kontrol edildi 2 gün boyunca düşmeye başladı benimde sizn kadar yükselmişti fazla değildi parça düşürüp düşürmediğim kontrol edildi her lavaboya çıktığımda. Bebek yok kese de yok dökülen kalınlaşmış rahim duvarları. Kürtaj yapıcaz dediler rahim içini temizlemek için parça kalmasın dediler parça dedikleri yine rahim duvarları ve bebeğe ait herhangi bir hücre. Vakumlu kürtaj oldum 1 hafta sonra kontrole gittim beta sıfırlanmıştı 2 ay korun dediler korunmadım ama hemen hamile de kalmadım 3.5 sene sonunda 19 haftalık olduk şükür 🤲🏼