Kızlar kimyasal gebelik yaşıyorum şuan normal adet görüyorum kanamam çok değerlerim 54-67-73 çıktı bugün 4 gündür kanamam var. Değerim ne zaman düşmeye başlar. 2 günde bir çağırıyorlar hafif kaşık ağrım oluyor onu söyleyince alttan muayene etmek istediler korktum istemedim yaşayanlar var mı ?