20 haftalık bir düştüğüm oldu 9 Eylül 2024 de simdi son adet tarihim 7 şubat 9 haftalık hamileyim yani yasım31 ondan mı yoksa ben bile diyorum düşüşle arası yakın mı oldu ondan mı cok halsiz ve karın kramplarıyka geciyor hamilelik 5.5 yaşında oğlum var onun gebeliğinde karnım şişmese kendim bile anlamazdım hamile olduğumu kusma uyku vs hiiiiç birseyim olmuyordu 20 haftalık bebeğiminde hamileliği bir tık suanda göre kolaydı ilkine göre de zordu yani bence 6 dediyse 6 ay bekleyin yazık gebeliğiniz sıkıntılı gecmesin gebe kalkmama gibi sıkıntınız yok cok sukur biraz bekleyip guzel bir gebelik yasamak daha iyi🍀