Huzurum47 1 adet sonrası deneyebilirsiniz, doktorlar yeni araştırmalara göre 1 ay beklemek ile 6 ay beklemek arasında fark olmadığını söylüyor eğer kendinizi hazır hissediyorsanız deneyin, bana da 3 ay korunma vermişlerdi ama ben çok istiyordum ve araştırdım yabancı kaynaklardan da araştırdım kürtajdan sonra 1 ay beklemek ile 3-6 ay beklemek srsında fark olmadığını öğrendim. Hatta kürtajdan 2 ay sonra gebe kalıp sağlıklı doğum yapan anne oranı 6 ay sonra gebe kalıp doğum yapan anne oranından fazlaydı. Bu bilgileri okuduktan sonra ilk adetten sonra korunmayı bıraktım ilk adeti bekleme sebebim içerdeki kanın kanama alanının tamamen boşalmasını istememdi, sonra denememizin 2. Ayında tekrar gebe kaldım çok şükür şuan 14+2 yim her şey yolunda fetal dna yaptırdık sonucu da temiz geldi ilk kaybettiğim bebeğim 11 haftalıktı