Esma3222 Huzurum47 ben de yaptım duşuk ilk gebelıgımdı ve kürtaj olmama gerek kalmadı kendılıgınden düştü 4 ay sonra hamıle kaldım ben şuan 37 haftada kızımı beklıyorum bence kalabılırsın sıkıntı olmaz