Nurellaaaaaaa1212 canım merhaba seninle konuşmuştuk hatırlıyorsan bende de aynı problem var kese var yolk sac da var. Ben sat a göre 7+0 haftayım ama keseye göre 6+0 olduğunu söyledi doktorum 15 gündür 4 günde bir beni takip ediyor. Kesem şuan 12,5 mm bende de boş gebelikten şüpheleniliyor bayramdan sonra çarşamba gideceğim son kez doktor bakacak bebek görünmezse yine artık kürtaja karar vereceğiz. Bende de yolk saçın yanında minik bişey var bebek gibi belli belirsiz ama kesem iyi artmadığı için bundan şüpheleniliypr. Bende bundan dolayı kafam çok karışık ama uzadıkça da süreç insanı psikolojik olarak yoruyor. Allah yardımcımız olsun hepimizin🤲🏻