Rapunzelll6333 aslında bende gittiğim doktora güvenebilsem senin gibi düşünürdüm ama alttan muayene istediğimde cihaz bozuk tekrar gel 5 haftalık civarı dediğinde bende alttan görünürmüydü dediğimde görünürdü ama sen tekrar gel demese evet boş gebelik derdim. Ama görebilmek adına hiç birşey yapmaması işkillendirdi. Ben boş olduğunu düşünmüyorum