Nurellaaaaaaa1212 askımm nasılsın? Umarım herşey iyi olur, stress yapmamakla çok iyi yapmışsın. Hesaplanan haftayla ultrasonda aynı gelmemeside normal bir durum bence benim uygulama 7+2 gösteriyo amma 6hafta falan olduguna inanıyorum. Doktorlara guvenıb stress yapmak iyi değil sen kendini korumaya devam et. İyi olucak inanıyorum bebişleri aynı anda alıcaz kucağımıza💋💋