Akseec birdilektut15 çok yemediğin sürece zararı olmaz canım ama abartma sadece. Ben 1.62 56 kiloyum kiloyla ilgili sorunum yok şükür ama bu işler nasip canım kiloya bakmıyo bence öyle düşünüp içini karartma öyle bişey olsa zayıfla öyle yapalım aşılamanı derlerdi
Nazsuuu Akseec anladım canım inşallah vardır Allah kimsenin kucağını boş bırakmısn bu hayatta en değerli şey evlat anne baba kardeş de yeri geliyor umursamıyor insanı..
Akseec Nazsuuu amin inşallah öyle tabi canım bizim canımızdan can olcak evlatlarımız kimse onların yerini tutamaz. 💗
Gks_01 Akseec gerizekalıyım ben bugğn bayramda ağır kaldırdım bütün moralim bozuldu off napayım ben ya olursa olur olmazsa tüp bebek
Akseec Gks_01 çok mu ağır kaldırdın canım insanın bazen aklından çıkıyor tutcak oldumu öyle bi tutunur ki ne kaldırırsan kaldır bişey olmaz bozma moralini ben dğn eve temizliğe giriştim deli gibi süpürge su dolu vileda kaldırdım başlarım ha diyip
Gks_01 Akseec iç içe olan 4 lü köy sehpalarından kaldırdım ne biliyiö ben o kadar ağır olduğunu bilsem ellemezdim rahat 10 kilo vardı amann napim ya nasip kısmet bu işler
Akseec Kızlar ayrı ayrı konu açmak istemiyorum bugün çizgi daha belirgin sizce var mıdır ya gören yazsın nolur brn gözümle daha net görüyorum
birdilektut15 Akseec ya canım takip ediyorum ben seni çok sevindim sanki kendim çift çizgi görmüşüm gibi 🤲🏻🤲🏻 bence var bebiş inşallah kanda da pozitif olur
Gks_01 Akseec bu testin markası ne ? Görünüyor baya baya . Test günün çok ilerideymiş doktor bana 10 gün sonra kan ver test yapma dedi
Akseec birdilektut15 allah razı olsun çok sağol canım inşallah 💗 inşallah bi görünüyo bi kayboluyo çizgi emin olana kadar test yapmaya devam
Akseec birdilektut15 hayırlısıyla kan sonucum bi pozitif çıksa çok rahatlıcam canım 7 nisanda belli olacak inşallah hamileyimdir inşallah çok sağol🤲🏻💗💐
Akseec Gks_01 inan ki bişey olmayınca olmuyor inşallah olmaz içini karartma bilmedem hamile kalanlar neler kaldırıyor markette çalışıp koli taşıyıp aşılaması tutanlar var tutcak oldumu tutar canım
Akseec Gks_01 awox canım bu. Benim de aşılamayla birlikte 10 aşılamadan sonra 9. Günüm bana da kan ver dedi doktorum ama sabırsızım dinelemedim😂
Gks_01 Akseec avox doğru çıkarıyor 20 ken bile gösteriyo eğer iğnenin etkisi geçtiyse pozitif 🙏 seni anlıyorum benim daha 4 gün geçti dediğin gibi sayılı gün kalsa bende dayanamazdım dlclclc
Akseec Gks_01 iğnemin etkisi vurulduktan sonra 5. Gün geçti iğne etkisi değil ama yine de kanda görene kadar rahat etmicem testler hep yanıltıyor