Akseec Sevgiiss ben negatifim canım çizgiler bi çıkıyor sonra kayboluyo birine baktım onunda öyle olmuş negatifmiş 😊
Sevgiiss busrax_ en son 4 martta adet oldum. 28-32 günde bir oluyorum yani 4 gün içinde olmam gerekiyordu
Sevgiiss Akseec 2 gün önce test yaptım hiç bir şey yoktu tek çizgi vardı . İnşallah vardır . Testi tekrarlayın
Akseec Sevgiiss yapamadım canım ya annemler bizde ablamlarda ev boş kalmadı o yüzden yarın yaparım artık
Akseec Busranur_mnts olsun canım yaptımda bi var bi yok değişik valla predictör alcam bugün açık olan yer bulabilirsem sabah yapcam bakalım