Akseec adetimin 2.günü başladım iğneye bugün 3 oldu 4 nisanda yumurta kontrolüne gidicem inşallah büyürler haplar işe yaramadı bende büyümedi haplarla yumurtalarım bakalım nasip inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 siz beslenmenize dikkat ettiniz mi acaba neler yaptınız aşılama sürecine birden düştüm çok streslendim🥹