Ark 20 kilo vermişsiniz zaten ilk doğumda tebrik ederim sizi, benim de ilk gebeliğimdi dünya üzerinde bulunan tüm yiyecekleri ve yemekleri yedim heralde 30 kg öyle kolay alınmıyor ama hiç pişman değilim 8 kilo fazlam kaldı daha yeni bebişim 3 aylık işte önümüzdeki iki ayda da yavaş yavaş 8 i vermeyi planlıyorum siz en başından ipleri sıkı tutun ben de 55le hamile kalmıştım 62 63 bandındayım şu an boyuma göre normal duruyorum zaten, göbeğin iyide gitmesi için eski kiloya dönmek lazım ama bence