nurisssko canım ben 6 ay emzirebildim sonrasında saglik sorunları vs oldu emzirmedim. O zamanlar üniversiteye gidiyordum kosturuyordum yemek yemeye vaktim yoktu derslerden. Sonrasında ise 78 e çıktım. Fitnessa yazıldım 1 sene düzenli spor yaptım diyetisyen takipli sonra tekrar 55 e düştüm. Sonra sporu bıraktım bir anda 73 e çıktım. Yani sizin elinizde olan bir şey. Düzenli beslenir ve aktif hayatınız olursa eski halinize dönersiniz ama bebekle evde vakit gecirirseniz bedeniniz yaşlanır maalesef ben yaşadım bunları. 🌸