Svda_tsr bende öyle. Çevremde arayı açma. Bak tam zamanı,artık erteleme,doğur hemen vs gibi söylemler o kadar yıprattı ki. En yakınımda birinin plansız gebe kalıp bende hemen hamile kaldım bir kerede tuttu vs cümleleri. Devlet hastanesinde inferlite kliniğindeki doktorun bile daha çok gidip geleceksin buraya demesi. Aynı duyguların içindeyiz