Svda_tsr Halista teşekkür ederim. Evet gittim pazartesi günü. Karından ultrasonla görünmedi. Beta 1259 progesteron da 6 çıktı. Yarın tekrar gidicem vajinal ultrason yapıcak, akıntım hala devam ediyor😔 önce kahve telvesi gibiydi şimdi mukuslu bi hale geldi😔
Halista Svda_tsr aklım hep sizdeydi. İnşallah Allah ın izniyle hayırlı güzel haberler alırsınız yüzünüz güler. Dış gebelik değil normal sağlıklı bir gebelik olur. Dualarımdasınız
Svda_tsr yesildeniz_ bugün tekrar kontrol edip ona göre hareket edeceğiz. Dış gebelik de olabilir diye düşündü
Svda_tsr Halista allah razı olsun canım. 1200 den 1400e çıkmış beta. Vajinalle de göremedi. Yarın tekrar betaya bakacak😞 büyük ihtimalle dış gebelik
Halista Svda_tsr dış gebelik ihtimaline üzüdüm 😔 ama yinede hamilelik oluyormuş demekki diye pozitif düşünmek istiyorum. Rabbim inşallah bir sonraki ay sağlıkla mutlulukla gebelik haberinizi almayı nasip etsin
Svda_tsr Halista amin inşallah. Kimyasal da olabilir yarın belli olacak bakalım. Rabbim bekleyen herkese nasip etsin inşallah. Dediğiniz gibi demek ki oluyor diye düşünüyorum olumlu olumsuz bir şekilde gebelik.