Svda_tsr Yaklaşık 2 buçuk yıldır 2.çocuk için bekliyoruz. Bu süreçte bütün tetkikler hem bana hem eşime yapıldı ve açıklanamayan infertilite denerek aşılamaya yönlendirildi. Ben de yaza bıraktım. Regl günüm asla şaşmaz. Bu ay gecikmenin 10.günündeyim bir erken gebelik yaptım gecikmenin 4.günü negatif çıktı. Bugün de ezana 10 15 dk kala lekelenme tarzında kahverengi akıntı geldi. Ve normal gebelik testi yaptım. Resimdeki gibi çıktı. Hamile kalamamaya o kadar kendimi şartlamışım ki hala inanamıyorum. O yüzden hala olumsuz düşünüyorum. Kasıklarımda da gerilme tarzında 3 4 gündür bir ağrı var özellikle solda. Dış gebelik olabilir mi ya da yerleşme kanaması olabilir mi sat 21 Şubat bu arada. [https://mutluresim.com/images/2025/03/28/1W87D0.jpg](https://)
Fatma016 Bencede pozitif, dış gebeliksede kan testi ve ultrasonda öğrenirsiniz malesef böyle yorumlamak çok zor, gönlünüzce olsun hersey Svda_tsr
Innerglow Svda_tsr iyi düşün tatlım neden dış gebelik olsun zaten dış gebelik olsa da hemen öyle belli olmaz ama var bebiş hayırlı olsun en kısa sürede kan vermeye çalış beta değerini takip et
Svda_tsr Zeynettin eşimin memleketine geldik bayram için. Lekelenmeden sonra hemen gittim acile ancak ilçede yapamadıklarını söylediler 😞
Svda_tsr Fatma016 ay inşallah. O kadar zor bi süreçti ki. Bazen diyodum ki Allah’m olmayacaksa bile bari geciksin🫣🤣 o kadar ümitsizlik vardı
Halista Svda_tsr sizinle aynı süreçteyim 2 yıldır 2.bebeği istiyorum ve düzenli olarak gününde saatinde oluyordum ve aynı tepkiyi veriyordum bari 2 saat gecikse diye 😅
Halista Halista Svda_tsr amin inşallah 😊 sizin gibi ilk defa bu ay gecikme yaşadım. Sabah erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı. Gidip gelip teste bakıyorum 😁 inşallah ikimizde bundan sonra bebek haberimizi müjdeleriz 😊 buradaki herkese hepimize en kısa zamanda nasip olsun sağlıkla bebek haberi almak
MinikMucizem____ Yerleşme kanaması olabilir, kan verirsen belli olur zaten net olarak, ya da regl öncesi de olabilir, geçen ay benim 2 gün lekelenme geldi testlerim pozitif di, 3 gün çok şiddetli kasık ağrısı ile uyandım, regl olmuşum
Svda_tsr MinikMucizem____ rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin hepimize inşallah. Yarın ildeki hastaneye gitme ihtimalimiz var. Bakalım ne olacak🫣
Svda_tsr Innerglow inşallah ya inşallah 🙏🏻 diyorum ya kendimi o kadar çok olumsuza şartlamışım ki. İlk çocuğumda istedik 2.aya kalmadan rabbim nasip etti. Bunda da süreç çok uzayınca ameliyatlar ilaçlar derken benden başka herkes hamile kalabilirmiş gibi hissettim en sonunda 😅🫢
Innerglow Svda_tsr bizde de durum öyle bakalım rabbim zamanı var diyor demek benim için bizde 1 seneye yakındır deniyoruz olmuyor rahim film i takviyler bir sürü şey ne zaman nasip olur bilemiyorum
Svda_tsr Innerglow evet nasip etmiyorsa bir sebebi var buna kalbim aşırı mutmain. İlk zamanlar çok üzüldüm çok ağladım ama sonra vardır bi sebebi dedim. Rabbim yüzlerimizi güldürsün🌸♥️
Halista Innerglow ben hep Allah ım bana gecikmenin hikmetini anlama kabiliyeti ver. Telaşlanmayayım. Senin zamanlamanın mükemmel olduğunu unutmayım diye dua ettim. Kafamda sürekli ilk çocuğum büyüdü arası çok açılıyor düşüncesi vardı sonra Allah zamanını biliyor buna inanmaya başlayınca rahatlamayada başladım
Svda_tsr Halista evet o ilk çocukla arasındaki yaş farkı düşüncesi ve tabiki insanların hiçbir şey bilmeden çok bilmiş konuşmaları çok yordu beni de.