Rumuz1234 ilk postunuzda baya şaibeliydi ve baya karmaşık konuşuyordunuz ve bu postunuzda öyle fırsat bulsanız yardım kabul edecek gibisiniz bana pek güven vermediniz açıkçası burda size çözüm sunanlarada bi bulamadım edemedimlerdesiniz .. bilemedim ya Günahınızıda almak istemiyorum ama okuyup gördüğüm kadarıyla pek tutarlı değil anlattıklarınız . Çocuğun kuruma siz hastanedeyken verilmesi doktoru hemşiresi nerde bu hastanenin ailem yaptı diyeceksiniz belki o zaman hastaneyide dava edin %100 haklı çıkarsınız , ev yok iş yok kurumla konuştum durumu düzelt bir aya alırsın dediler diyorsun buda pek mümkün değil ya siz kuruma yalan konuştunuz durumunuz hakkında yada bu konuda şaibeli .. bilmiyorum ya cidden umarım insanların vicdanlarıyla oynamıyorsunuzdur