Rumuz1234 ah canım benim. Bende hikayeni hatırlıyorum.
Allahtan ailene merhamet vermesini ümiid ediyorum. Tek başına bir evlat büyütmek, yetiştirmek zor. Heleki eş desteği yoksa. Ancak o kişinin ailesi ile de kontak kurmanı onlardanda destek almanı bir şekilde öneririm. Buradan konuşmak bile zorken, duygularını tahmin edebiliyorum… Rabbim zorunu kolaylaştırsın.. tez zamanda yavrunla kavuştursun. Yozgatta ev kiraları ne kadar. Nasıl geçineceksin cafede çalışsan bebeğe o vakitlerde kim bakacak… O kişide mi çocupunu merak etmedi ya Allahım nasıl merhametsizlik