Rumuz1234 hatırladım seni şuan çok üzüldüm bazı aileler işte öyle sen onların evladısn senden vazgecmemek için senin evladından vazgeçmeni istemişler nasıl bir anne ve baba? Gerçi benim ailem olsaydı bidaha benim yüzüme bakmazlardi ama naparsanz yapın o bebeği ordan alın kurumlarda nasıl eziyet ettiklerini görüyoruz küçücük bir insan onun size ihtiyacı var benim bebeğim 5 aylık şuan gerçekten ayrılmanın ne kadar zor olduğunu bunu okurken anladım benim arkadaşım doğum yaptı direk eşinin ailesi aldı götürdü kız bebegin yüzünü bile görmedi şimdi ne yapıyorsa göstermiyorlar o yüzden lütfen elinden geleni yap cevrendekilerden yardım iste ablan abin yok mu onlarla konuş elbet yardım etcek birileri olur Allah yardimcin olsun çok üzüldüm :(