Bugün itibariyle enox iğneye başlandı acilde koldan yapıldı eczacı akşam gündüz farketmez ama aynı saatte yap dedi acilde göbekten göstersinler dedi acildeki kadına söyledim yinede koldan yaptı :( bu iğneyi aynı saatte yapmak zorunlumu yada 1 gün yapılmasa bişey olurmu sizler nasıl kullandınız şimdiden teşekkür ederim