anneoluyorum94 merhaba, 37+0 bende. Kaburgalarım çok ağrıyor benim de bir de vajinaya bıçak saplanmış gibi kemik kısmımda bazen anlık ağrılarım oluyor. Sizde de oldu mu? Karnınız aşağı doğru indi mi ? Karın aşağı inince doğum çok yaklamış oluyo diyolar ne kadar yaklaşmış ama merak ediyorum 😅