Bilgeeeem Zaman yaklaştıkça heyecan da artıyor☺️ Ben de bayramdan sonra çatı muayenesi olacağım sanırım bugün 37 hafta olduk normal doğumu bekliyoruz ilki normaldi inşallah bu doğum da öyle olur 😊 Pilates ve yürüyüşleri arttırdım biraz hurma, ananas yemeye başladım bakalım minik ne zaman gelmek isterse bekliyorum 🥰 Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 💜