Benimde doğum 2 Temmuz görünüyor
Bir çok alışverişi yaptım
Anne ihtiyaçları olan göğüs kremleri, pompası, pijama, emzirme atlet sütyenleri vs aldım
Bebek için bakım malzemelerini set halinde aldım (kremler, tırnak törpüsü, tarağı, burun temizleme aleti vs)
Sıcak olacağı için bende etrafımdaki önerilere uyarak genelde hep zıbın aldım ama çok küçük gözüküyor bebek kilolu mu doğacak zayıf mı bilemediğimden acaba olur mu diye de düşünmüyor değilim
İlk gebeliğim 27 yaşındayım İstabuldan yazıyorum
İsim olarak “Yusuf” düşünüyoruz
Sizde durumlar nasıl ? 🥰