Selam benim de 9 Temmuz görünüyor şimdilik. Almanya’da yaşıyorum bi sıcak bi soğuk oluyor yazın da yağmur vs yağıyor bazen o yüzden karışık aldım çoğu kıyafetini. Ama genel olarak kıyafet işi okey gibi geri kalan her şey duruyor 🥲 erteleyip duruyorum resmen