Yetersukrbck_0618 Janssue 2. Gebeliğim ilki kızım oldu şimdi oğlum olacak 27+4 deyim daha hiç hazırlıklara başlamadım hemen başlamalı mıyım sizce?
Janssue Yetersukrbck_0618 ben 30.hafta itibari ile eksikleri alma ve kıyafetleri yıkama düşüncesindeyim. Bir kaç kıyafet aldım bornoz vs. Aslında sizin ikinci gebelik daha iyi bilmeniz gerekiyor 🤣 ne zaman ağırlaştınız iş yapamaz hale gelmiştiniz mesela?