Ananim bulunduğun şehirle alakalı olabilir oğlumu ağustosta doğurdum askılı yada kısa kollu zıbın dışında hiç bişey giydirmedim aşırı sıcaktı 1 kere giydirdiğim uzun kollu tulumları öylece kaldı 😂 kızım temmuz başında doğacak oğlumdan zıbınlar var dışarda giymek için bi kaçtane kısa kollu tulum vs alırım hastane içinde bi kaç takım aldım mı yeter çünkü bi sürü şey alıyoruz hava sıcak hiç giydirmeden bebek bi anda büyüyo zaten el kadar bebekle de sürekli dışarı falan çıkamıyosun poşete koysan terliyo kanguru hiç olmuyo hevesin kalmayacak kadar al ilk çocukta insan kendini tutamıyo