yesildeniz_ arven000 hamileyseniz de zararı olmaz yani. Hamile değilseniz ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi.
arven000 Kivircikannee Meridaily yesildeniz_ Kızlar ben 1 ayı bitirdim eşim de bitirdi. Eşime önceden almıştık 2 kutusu daha var ben bulamadığım için ocean inositol aldım. İçerği daha zayıf ama umarım bu da işe yarar çünkü maxijunodan memnundum
arven000 Kızlar kullanmaya devam mı? Nasıl hissediyorsunuz ara ara güncellesek :) Ben 8 gündür içiyorum henüz bir farklılık yok.eşim 10 gündür içiyo enercisi biraz fazla :)))
yesildeniz_ arven000 valla bulabilirsem maxijuno alacağım. Çok uzun süre sonra ovulasyonda ikinci çizgiyi daha koyu gördüm. Yumurtlama günümde t çizgisi pik oldupu gün hep silik kalıyordu iki aydır koyu çıkıyor. Ben çok memnun kaldım
arven000 yesildeniz_ ben aradım yetkilileri trendyoldan alın dedi sitelerinde problem varmış ama ben de trendyola güvenemiyorum ki aslında satıcı kendileri ama.. evet ben bayıldım ya ovulasyonu öyle güzel hissettim ki
arven000 leyl25 pembe olanı kullanmıştım. Regl döngüme iyi geldi ama 2 defa farklı aylarda kullandım hamilelik olmadı ama yine olsa kullanırım ben biraz daha yoğun içerik istiyorum sanırım
yesildeniz_ arven000 ben hepsi buradadan acvison satıcısından tekrar aldım biraz önce. Yumurtlama ve çatlamayı çok güzel hissediyorum hatta bu ay ovulasyon kanaması bile yaşadım
leyl25 arven000 pcos vs varmıydı peki sizde benim adetim düzenli ama yumurta kalitesi için sipariş verdim inşallah bişey olmaz
arven000 leyl25 yok pcos bende. Reglim düzenli gibiydi arada uzuyordu ama ben de kalite için aldım. Yani doktora sor ama bence kalite için daha yoğun içerik daha iyi olmaz mı? Mesela koenzim Q10 falan. Benim şimdi aldığım bile maxijuno kadar yoğun içerikli değil.
leyl25 arven000 bilmiyorum ki hiç 7 aydır deniyoruz gebelik olmadı 3 ay solgar folik asit kullandım sonra 2 ay regenesis max kullandım şimdi bu inoflolic combi hp ile hamile kalanları duydum bide bunu deneyeyim dedim almasamıydım acaba mavi kutu aldım ben
arven000 leyl25 bu ay bunu kullanın olmadı sonraki ay pembesini alırsınız veya daha iyi içerik alırsınız. Mesela yaban mersini tüketebilirsiniz ceviz badem bu tarz şeyler de etki ediyor. İnşallah olur benim kürtaj olalı 1 seneyi geçti olmadı ilk gebeliğimde ne folik asit ne bir şey hiçbir şey kullanmamıştım şimdi tüm tuşlara basıyorum olmuyor
leyl25 arven000 yemediğim şey kalmadı aylardır her ay hüsran öyle üzülüyorum ki inşallah sana da bana da nasip olur ya bir gün günüm geçmişti öyle heveslendim ki ama bugün regl oldum yine ağladım bir sürü herkes bir yıl normal diyor doktora gitmedim hiç yavaş yavaş doktor yolu gözüküyor sanırım stres oldukça sigara içiyorum çıkmazdayım sanki
arven000 leyl25 ben sigara içmiyordum ama tek tük içiyorum o stresi çok kötü yönetemiyorum diğer türlü. Gerçekten olmaması canımı çok yakıyor benim de daha önce hiçbir şeyi böyle istemediğimi fark ettim ben de🥹 olucak inanıyorum ikimizin de olacak. Kilon var mı? Biraz kilo vermeye çalışırsan o da etkiliyormuş. Benim 5-6 kg fazlam var beni rahatsız etmiyor ama vermem mi lazım acaba diyorum
yesildeniz_ leyl25 neden gitmediniz bir yıl normal ama belki eşinizde bi sıkıntı vardır bir yıl boşuna beklemiş olacaksınız. Sorununuz yoksa 2 yıl bile normal ama sorun varsa beklemek anlamsız bence
arven000 yesildeniz_ evet iyi yapmışsın canım. Ben bakalım bu aldığımı kullanayım zaten nispeten iyi besleniyorum. Eşim zaten maxigo kullanmaya devam ediyor.. olmazsa bu bitince tekrar maxijuno alırım
yesildeniz_ arven000 ben tekrar maxijuno almıştım hepsiburada dan, ama tadı farklı ve gramı daha düşük geldi bu kez. Önceki çok asitliydi çok köpürüyordu tadı da meyve suyuna maden suyu karıştırılmış gibiydi. Bu meyve suyu gibi biraz. Senin içtiğin nasıldı acaba içeriğini mi değiştirmişler tadı beğenilmediği için