Kivircikannee canım ben de bugün kullanmaya başladım. Folik asit kullanmıyorsun değil mi ekstra, içeriğinde folat var ya gerek yok diye düşündüm ben de. Benim de eşim 1aydır kullanıyor olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum ben de. İnşallah biz de faydasını görürüz❤️