arven000 ben tekrar maxijuno almıştım hepsiburada dan, ama tadı farklı ve gramı daha düşük geldi bu kez. Önceki çok asitliydi çok köpürüyordu tadı da meyve suyuna maden suyu karıştırılmış gibiydi. Bu meyve suyu gibi biraz. Senin içtiğin nasıldı acaba içeriğini mi değiştirmişler tadı beğenilmediği için