Meridaily ya aslında gecikme daha olmamıştı sanki. Bir de akşam çay kahve bolca içip wcye gittiğim bir gece yaptım dıpıll diye ama yine de umudu kesmiştim fakat hala olmadım 😅 umutlanmamak için çabalıyorum çünkü ne zaman bir umut doktora gitsem falan regl oluyorum. Bekliyorum işte herhalde olurum pazartesiyi bekleyeceğim doktora gidcem olmazsam 🫶😬😬 ama değilimdir diye düşünüyorum.
Gögüs ağrım var normalde 7-8 gün önce başlardı olurdum şimdi 10 gün oldu belki diyorum tam 14.gününde olurum hassasiyetin. Öyle işte bekliyorum karnımda da bir ağrı var anltamam sanki her an regl olcakmışım gibi 😅😅 bütün bunlar beni aşırı heveslendiriyo ama negatif gördüm hem de tertemiz negatfti