nisaakb ağzım açık okudum yemin ederim. Jel alerji mi yaptı??! Ayy zaten her şey çok zor, bi de o çıktı diye çok sinir olurdum sanırım… çok geçmiş olsun size de. Burun kanamalarımı ve kurumasından uyuyamamamı unutmuşum siz yazınca hatırladım😒 cvs korktuğum bir şeydi benim, sizin başınıza gelmiş. Sonucu umarım iyi çıkmıştır🙏🏼