Giqu ay anlatsam roman olur bacım ya😂😂 başlarda aşırı baş ağrısı çekiyordum zaten başından beri tsh için ilaç kullanıyorum ilk 3-4 ay progestan kullandım tam bıraktım dedim 20.haftada serklaj oldum o günden beri sürekli yatıyorum yattığım yerde inanılmaz bir grip ve enfeksiyon oldum antibiyotik içtim 32+5 im şuan tsh ilacı, d vitamini, demir, magnezyum, multivitamin, b12, progestan kullanıyorum üstelik her gün kendime kan sulandırıcı iğne yapıyorum ve sürekli yatmak zorundayım üstüne bide gebelik şekerim çıktı parmaklarım delik deşik oluyor büyük ihtimalle insülin de başlıycaklar geçen yine idrar yolunda enfeksiyon başlangıcı vardı daha sayıyım mı😂😂