Aysegul_ll bende birşey sormak istiyorum adetime iki gün kala kan verdim 30.5 çıktı iki gün sonra tekrar verdim 67.5 çıktı beş gün sonra 209 iki gün sonra bugün tekrar kan verdim 331 çıktı sürekli sınırda bir artış var normal mi sizce dış gebelik ve kimyasal gebelikten korkuyorum düşüncelerinizi almak istedim