Ben pazartesi 35 ile öğrendim. Bugün perşembe ve sabah tekrar kan verdim sonuç çıkmasını bekliyorum. Banada değerim düşük geldi çok stres oldum uçuk çıktı stresten. Ve belirti olarak kasıklarım çok ağrıyor ve karnım şiş taş gibi çok sert anlamdım . Böyle olan var mı aramızda