tugceguler İlk kan verdiğiniz de beta değeriniz kaç çıkmıştı? Adetinize ne kadar zaman vardı bu değerleri öğrendiğiniz de?
ipekveatlas tugceguler bu hamileliğimde adetim 4 gün geciktikten sonra kan verdim 116 cıktı oğlumda 5 gün geciktiğinde vermistim kan 1400 cıkmıstı her gebelik çok farklı🥲
tugceguler Bzkrt benimde dün normalde adet günümdü gebelik testi taptım pozitif çıktı kan verdim 16,74 çıktı değer kafama takıldı.
Bzkrt tugceguler 5 üstü pozitif sayiliyor değerin az olması önemli değil 5 üstü olması ve her iki günde iki katı artış olması önemli geç döllenme de olabilir
Lilo128 tugceguler ne durumdasınız? Benim değerim düşmüş şuan çok üzüntülüyüm… 11.49/33,14/16,5 bunlar 2 gün arayla. Benim gibi yaşayan var mı? Gecikmenin 2. Gününde bu değer dış gebelik demek mi
Aysegul_ll tugceguler bu değer 2-3 gün sonra ile iki katına çıkabilecek bir değer olabilir kafan karışmasın yeniden test yaptırırsın
Bzkrt tugceguler iki gün geçsin öyle verin yani 3. Gün yada yarın da olabilir siz bilirsiniz artış önemli her gebelik farklı hormonun vucudta salgilanmasiyla alakalı bı durum yükseklik varsa ki vardır insaAllah telaş yapmayın hayirli olsun 🌸
Bzkrt tugceguler evet sabahtan gidin 10 a kadar bakılıyor acilde veya özelde verirseniz hemen çıkar sağlık ocağında bazen 2 gün sonrasında çıkıyor maalesef
tugceguler Zehrazrgl benimde adet olmam gereken günde kan verdim 16,74 çıktı sizin gebelik nasıl ilerledi sonrasında arttı mı değeriniz?