Neferut almadım almıycam da. Erkek için özellikle önerilmiyor evet yıllarca yürüteçle büyüdük ama yıllarca kullanmış olmamız doğru bir yöntem olduğu anlamına gelmiyor. Ben aktivite masası ve yürüme arkadaşı aldım. İkisinden de o kadar memnunum ki oğlum da sadece o 2 siyle oynuyor. 6.5 aylıktan beri kendi istiyle ayağa kalkıyor oynuyor. Aktivite masası özellikle çok iyi. 7.5 aylık şu an kendi kalkıyor duruyor hatta bazen sıralıyor. Yürüme arkadaşını tutunca itiyor kendi yürüyor. Emeklemedi hiç istemedi sanırım yürüycek direkt