Hayatmavii16 Osman hoca bile parmak uçlarında yürüme sıkıntısı olur diyor, benim çevremdeki çocukların hepsi neredeyse yürüteçe bindiler bir sıkıntı da olmadı ki bizler de öyle büyümüşüz. Yine de doktor söyleyince insan düşünmüyor değil. Ben de deneyimli arkadaşlardan bilgi almak istedim yürüme arkadaşını ben de daha riskli görüyorum her yere düşüp kafasını vurabilir