Neferut ben seneler önce doktora sorduğumda yürüteci istememe nedenimiz ev kazaları demişti. Eşik olur takılır merdiven olur devrilir eşyaları üstüne çeker vs. Eğer evin güvenli olduğundan eminseniz anneyi rahatlatmak adına kısa süreli oturtabilirsiniz demişti. 5 10 dk işim varken koyuyordum sonra alıyordum sorun yaşamadım. Parmak ucunda yürüme falan hiç olmadı ama bizde. Öyle bişey olursa nasıl olur bilmiyorum