Aleyna_nur Ben tatlı bağımlısıyken tatlıdan tiksiniyorum ayva limonlu vişneli dondurma portakal falan canım çok istiyo şuan 13 haftalık oldum ama%80 ihtimalle kız olcak dedi doktor
staRmama Umuteymen65 bu hurafelere inanmam ama tatlı yedim oğlum oldu normalde sevmezdim ekşiye bayılırdım ekşiden tiksinmiştin 😂 işin garip tarafı doğum yaptım ama hala aynı duzelmedi bu tatlı isteği 🍫 🎂 🤤
Nagme staRmama bende tam tersi oldu cok tatlı aşeriyordum canım hep tatlı çikolata baklava istiyordu hala öyle sonuç İnşallah kızımm olacak cok heyecanlı ve mutluyum😊
oglussannesiiii Umuteymen65 bende ekşi ve tuzlu çok aşeriyorum hamile değilken tatlı avcısıydım şimdi tatlıyı zar zor ağzıma alıyorum
staRmama Nagme kuşum bu vücudun eksikliği ile ilgili bir durum zaten benim sürekli şekerim düşüyordu. Şeker yükleme testi yaptırmıştım öncesinde de çikolata yemiştim şekerim 75 cıkmıstı doktor inanamamıştı kustun mu diye sordu hatta
aysetcdmr_ Umuteymen65 ayy bende aşırı ekşi aşerdim limon sıktım her şeye salatalığa meyvelere bile limon sıkıp yedim oğlum olacak 😂
Cemreaden777 Ben kızım da hep turşu yedim aşerdim ama aşırı Oğlum olucak şimdi bu gebeliğimde de hep tatlı istedim sürekli ama 🥲🌸
Moomtoobee Umuteymen65 nutellaaaa😍😍🤣 tahin pekmez hep tatlı yani ekşiyle pek işim olmadı oğlum olcak💙🧿
Hurem76 Umuteymen65 Ben limonlu ve yeşil elmayı tuzlayarak yiyordum sonunda kızım oldu ama bununla beraber çok fazla mide bulantım ve kusmalarım da vardı
Esraerdgn95 @Umuteymen65 ben daha çok tatlı şeyler yedim bu zamana kadar çikolata , dondurma 😂17 haftalığım, bir oğlum olacak. Ekşi hiç aşermedim canım da istemedi. Tuzlu olarak çiğköfte yaptım ve yedim hala da yiyorum. Hazır gibi olmuyor ama yetiniyorum 😂
Deryossss Umuteymen65 17 haftaya kadar tuzlu ekşi ne varsa canım çekti tatlı midemi bulandırır ve erkek olucak 🤣🤣
Anonymouse Gebelik öncesinde zaten ekşiyle hiç aram yoktu, hamile kalınca da aramız düzelmedi limon, greyfurt vs yiyenlere hayret ederim 😅 Sadece başlarda canım çok turşu istedi sonrası hep tatlı hala tatlı istiyor canım, oğlumu bekliyorum 🙈
Aserpil Umuteymen65 iki gebeliğimdede 5 aya kadar deli gibi ekşi yedim sonrasında aşırı tatlı yemeye başladım.