Benim iki gebeliğimde eksi yedim başlarda ilkinde özellikle 9 ay kustum tatlıfa yedim sonrasında erkekti bebeğim şimdi buda aynu başlarda ekşi yedim şimdi tatlı arada yine ekşi buda kız olacak allahın izni ile bence ekşi tatlı alakasız cinsiyette rabb’im sağlıkla almayı nasip etsin inşallah hepimize