Edasusari Umuteymen65 valla damak zevkim hiç değişmedi. Kimisi tatlı kimisi ekşi istiyor ya niye bende olmadı ki 😂
AslanBebeginAnnesi Umuteymen65 ilk hamileliğimde sürekli ekşi şeyler aşerdim , ki normalde ekşi tatlardan nefret eden bi insanımdır. Oğlum oldu 😅
Umuteymen65 Benim iki oğlum var başta turşu yedim ilk üç ay daha sonraları ekşi asermedim hiç bunda uçuncu aydan sonra başladı ben ondan kız hissediyorum 🤗
Elis77 Umuteymen65 ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri ekşi aşerdim hala da ekşi şeyler yiyorum ve kızım olucak
Zehrazrgl Umuteymen65 ben dün limonu doğradım tuz nane döktüm üstüne kütür kütür yedim cinsiyet belli değil henüz 3 hafta sonra gideceğim
Canh20 Umuteymen65 tatlıı hamilelikten öncede severdim hamileliğimde ekstra seviyorum oğlum olacak inşallah❤️
Pinfur10 Umuteymen65 ben ekşi ve tuzlu istedim ilk 4 ay tatlıdan midem bulandı İlk ayva aşerdim oğlum olucak 💙
panikprenses Umuteymen65 eksi de tatli da aserdim su anda da eksi aseriyorum cagla falan ozellikle ama oglusum olacak
Busra2722 Umuteymen65 Sadece erik aşerdim bebeğimin cinsiyeti de erkek bence ekşi tatlı ile belli olmuyor çünkü benim tatlı yiyesim de hiç gelmiyo
Marsmelow Umuteymen65 henüz bebeğimizi öğrenmemişken kahvaltılık almaya gitmiştik. Bir an herşey flu olup gözüm yeşil zeytinlere takıldı. Avuçla alıp yiyesim geldi. Hemen bir tane tadına baktım 😄 sonradan anladım niye böyle hissettiğimi.
Zhdnl Umuteymen65 ilk 3 ay ekşi yedim ayva limon özellikle bir aydır falan tatlı çikolataya düştüm sayılır oğlum olacak 🥰