Morcivert061 Zuhaltzcn ben esimle cok arastirdik youtubeden bezlerle yapilmis testler var onlari izledik. Slepyyde karar verdik. Prima icerisinde en cok petrol bulunduran ve kimyasal iceren markaymis bu yuzden bezdeku parfum kikusu bile diger bezlere gore daha cok
Zuhaltzcn Morcivert061 Benim de kafama takıldı parfüm kokusu bide kremsi bir yüzeyi var sanırım diğerlerinden farklı olarak
Zuhaltzcn Elizveannesi ben de önceliği primaya vermeyi düşünüyorum ama molfix çok kullanışlı değil diye duyuyorum gerçi biraz bebekle alakalı
Zuhaltzcn Eymnm Türk malı olduğu için ben de kullanmak isterdim ama sızdırdığını ve bezin çok şiştiğini duydum vazgeçtim
Eymnm Zuhaltzcn her çocukta aynı şeyi yapmıyor bu her bez için geçerli her çocuğun cildi farklı olduğu için bazılarına iyi gelen bazilarına gelmiyor ne yazıkki denemeden anlayamıyoruz ben çok memnun kaldım o yüzden kızımada denicem bakalım
Aysktr Zuhaltzcn bende prima önerisi aldığım kadar sikayetini cok aldım özellikle son zamanlarda katkı maddesi petrol ürünü içerdiği söylentileri dolasıyo ortalıkta ne kadar doğru bilinmez tabi bizde muallakta kalıyoruz böyle 🤷🏻♀️
Zuhaltzcn Aysktr Evet ben de çok farklı şeyler duyuyorum Molfix Türk malı ama onun da emiciliği açısından iyi olmadığı söyleniyor hangisine güveneceğiz bilmiyorum
balinannesi20 Zuhaltzcn evet canım şu an 1 yaşına yeni giren yeğenim var prima pişik yapıyor mesela 🤷🏻♀️
Zuhaltzcn balinannesi20 Sanırım benim de hepsini tek tek denemem gerekecek herkes farklı söylüyor aslında iş ufaklıklarda onların poposu neyi beğenirse onda kalıyor 😂
Aysktr Zuhaltzcn şikayetvar.com biliyo musun orda prima şikayetleri var memnuniyet derecesi cok az bide sleepy şikayetleri var onun memnun derecesi fazla primaya göre de az sikayet var bak istersen bi ben birsey alcagım zaman oradan kıyaslıyorum genelde 😄
Beyzan Zuhaltzcn primanın içinde çok fazla kimyasal varmış ayrıca fiyatta çok yüksek ama sızdırmama ve sıvıyı emmede en iyisi olduğu kesin
Aysktr Zuhaltzcn aynen başka türlü olmuyo en azından önümüzdeki örneklerle ilerleyip yaşayıp görürüz 😄
Zuhaltzcn Yagmurrr sızdırdığını çok söylüyorlar ama en azından Türk malı ve için de kimyasal olduğunu duymadım
Asl91 Zuhaltzcn benim 9 yaşında kardeşim var ve ona da prima kullandık, etrafımdaki herkes de prima kullanıyor, gayet de memnunlar. Ben de en iyiden başlamak istedim açıkçası😊
Yagmurrr Zuhaltzcn bebeğim 7 aylık bi kaç kere sızdırma yaptı ama ilk ay yaptı oda bi kaç kere kimyasal yok yerli ürün onu kullanmasam sleepy kullanırdım
SeherNilgnBakrc MasaaL bende şuan bir paket prima bitirdim yarın molfixe başlıcam inşallah pişik olmaz