Yagmurrr Zuhaltzcn bebeğim 7 aylık bi kaç kere sızdırma yaptı ama ilk ay yaptı oda bi kaç kere kimyasal yok yerli ürün onu kullanmasam sleepy kullanırdım
SeherNilgnBakrc Zuhaltzcn canım pişik olmadı hatta sanki daha beyaz teni ama bir kere kakası dışa çıktı denk mi geldi yoksa gerçekten molfixten mi kaynaklı zamanla görücez bilgi vereyim dedim 😀
Asl91 Zuhaltzcn benim 9 yaşında kardeşim var ve ona da prima kullandık, etrafımdaki herkes de prima kullanıyor, gayet de memnunlar. Ben de en iyiden başlamak istedim açıkçası😊