MasaaL hiç temas ettirmeyin lütfen bebeğimizin tenine.. Bile bile sırf hediye geldi diye, daha sonra değişeceğiniz bir bezi lütfen hiç kullanmayın. Vallahi ilk bebeğim bırakın pişik yapmayı, 1 haftada resmen yara döktürdü. 7 sene oldu, hala gözümün önünden gitmiyor o hali.