zeynozlu Bende sigara kullanıyordum gebeliğimi öğrendim bıraktım o günden bu yana bir tane bile ağzıma sürmedim içilen ortamda bile bulunmadım.Bu dönem bende o kadar gerginim stresliyim ki sigara içmeyi canım istedi ama asla elim sigaraya gitmedi gidemezdi ..Umarım sende bırakırsın 1 -2 tane içiyorum zaten bişey olmaz diye düşünme , sana düşen bebeğin için ne zararlıysa ondan uzak durmak annelik fedakarlık demek canın istemiş içme ne olcak bebeğinden kıymetlimi o çektiğin iki duman..